lørdag 11. desember 2010

HJORTEPAR I HVITT

Et staselig hjortepar har endelig flyttet inn, og opp på spisebordet. Jeg synes de er så fine der de står og speider utover..:) Disse er fra Kvist/House Doctor.


Noe annet som gleder meg stort om dagen er at jeg har blitt trukket ut som finalist i NIB sin juleutfordring "Jul i vårt hus". Stor stas å bli plukket ut blant så mange flotte bidrag! Har du lyst til å stemme eller få herlig juleinspirasjon kan du trykke her.


Tusen takk til dere som allerede har stemt.
Ha en fortsatt fin adventshelg!

6 kommentarer:

KIND BY NATURE sa...

Hvor er det bare super fint og minimalistisk. I love it.
Kig endelig forbi min blog og deltag i give-awayen:-)
God jul!
Kh Lone

Gollass sa...

Nydelige dyr samt bilder, utrolig fint hjemme hos deg;-)
Klem Elin

Concept Interiors sa...

så fin blogg du har!

liker de hvite rådyrene!

Høytrykk sa...

Gratulerer med finaleplass! Min stemme gikk til deg. :)

Marta - livet på landet sa...

Nydelig!!!!
Du er så utrolig flink til å finne saker som passer perfekt sammen:) Disse var jo lekre til Kubus staken!
Skulle ønske jeg bodde nærmere Kvist:)

Fikk pakken fra deg i posten for noen dager siden!
Beklager at jeg ikke har vært inne og takket tidligere.
Vært noen hektiske dager med syk meg og syke barn her...
Kniven er helt fantastisk!!
Mannen elsker den og mener at vi må kjøpe alle knivene som finnes i denne serien! Herlig!:)
Mathias på tre år gjentar stadig: "Den kniven e veldig skarpe. Det e bare pappa som har lov å bruka den!"
Så mye tiltro har han til mamman sin:) hihi:)

Skal jo selvfølgelig lage et "takkeinnlegg".
Lurte på om du synes det er greit at jeg låner noen bilder fra bloggen din. Du har jo så mange lekre bilder:) Gøy å tipse folk om en så fin blogg!

Har forresten et lotteri inne hos meg nå!
Kanskje du har vinnerlykke der!

Ha en fin ettermiddag!

Klem:)

Unknown sa...

Gratulerer med 3. plassen i NIB utfordringen - flott bilde! Etter avtale med NIB, viser jeg de 3 vinnerbilder på www.danskeindretningsblogs.dk i dag. Mvh Heidi