mandag 12. april 2010

FRISTELSER...


Jeg har nylig vært på en bytur til nabobyen Tøsberg, og der var det jammen masse som fristet! Hos «Fryd for øyet» fant jeg det fine hjertet i stoff fra Walther & Co. Hos «Lune hjem» fikk jeg tak i favoritt-teen min Kusmi Tea med sitrus(koffeinfri). «Ta med en venn og få 40%» hos Kid fikk jeg også med meg. Her kjøpte jeg en teboks i tre og kjøkkenhåndklær, grytekluter og forklé – alt til 40%. To hjerter fant jeg i en blomsterbutikk og fikk 70% på disse. Kurven er fra Home & Cottage, glasskuppelen og fatet fra Åhlens, mens rådyret i metall er fra Kremmerhuset. I helgen fikk jeg også tre putetrekk i lin og to knagger fra nettbutikken «Boligfryd». Alle disse tingene tenkte jeg å ha på hytten, gleder meg til neste fjelltur!

2 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Mye flott!!:)

Anettes drøm sa...

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Ser du har vært på bytur i min flotte by :o) Skjønner jeg må en tur på shopping snart ;-)
Ha en fin kveld.