mandag 31. august 2009

UTFORDRING

Fikk denne hyggelige awarden og utfordringen fra Jordbærpiken, tusen takk! Ta en titt på den fine og inspirerende bloggen hennes. Jeg tar utfordringen og skriver ti ting om meg selv.

1. Elsker å reise, og da blir det som regel overvekt i bagasjen.

2. Orkideer er min favoritt når det gjelder potteplanter, ellers må jeg alltid ha avskårende blomster i huset. 

3. Da jeg var seks år sa jeg: «Når jeg blir stor skal jeg bli motedesigner i Paris og ha sjakkgulv på kjøkkenet».

4. Elsker det meste som er søtt, og spesielt sjokolade.

5. Jeg har pute-, vase-, glass- og koppedilla.

6. Ser ikke mye på TV, men «Grey´s Anatomy» må jeg få med meg.

7. Er veldig glad i klassiske moderne designmøbler.

8. Har vært på Spekkhoggersafari i Lofoten og Jeepsafari i Afrika hvor jeg blant annet besøkte Karen Blixens flotte hjem.

9. Har vært på «Deep Sea Fishing» i Florida og fikk en stooor tunfisk på kroken.

10. Liker å fotografere og å lage ting.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tusen takk for dine gode ord. :) Koselig å bli bedre kjent med deg!